U kunt de effectiviteit van deze maatregelen meten en historische gegevens gebruiken om de beste oplossingen voor omzetgroei te vinden en te analyseren.
Definiëren en configureren van promotiebudgetten
Definiëren en accepteren van promotionele activiteiten
Afwikkelen en accepteren van promotionele activiteiten
Het systeem ondersteunt de vaststelling van KPI’s (Key Performance Indicators)
Gebruikersbeheer, organisatiestructuur, limieten
Verkoopprognoses voor verschillende niveaus van de organisatie met ondersteuning van een specifieke workflow
Rapportage en gegevensanalyse met dashboard
Comarch Helpdesk is het eerste ondersteuningsniveau voor gebruikers van het Comarchs SFA-systeem. De adviseurs van Comarch bieden telefonische ondersteuning in 6 talen (EN, DE, PL, UA, RU, FR), en dit 5 dagen per week, 8 uur per dag.
Comarch organiseert professionele trainingen voor gebruikers van het systeem. Trainingen worden georganiseerd door een professioneel team consultants van ons trainingscentrum.
Comarch’s tweede ondersteuningsniveau biedt e-mailondersteuning (ticketingsysteem) voor installatie, configuratie en bugfixing.
Comarch Hosting biedt een complete IT-omgeving voor toepassingen op één van onze datacenterlocaties. De veilige infrastructuur en managementdiensten staan garant voor een efficiënte werking van bedrijfstoepassingen. Comarch’s datacenters bevinden zich in Duitsland (Frankfurt, Dresden), Frankrijk (Lille), de Verenigde Staten (Chicago) en Polen (Krakau, Warschau).
Comarch biedt extra diensten voor mobiele toestellen om te zorgen dat mobiele gebruikers ononderbroken hun werk kunnen verrichten.
Comarch werkt samen met toonaangevende leveranciers van hardware, waaronder fabrikanten van mobiele toestellen zoals Apple (Comarch is een erkende Apple-reseller) en Samsung.
In het kader van de implementatie van de Online Distribution-module biedt Comarch eenmalige of periodieke normaliserings- en harmoniseringsdiensten voor gegevens die werden verkregen van distributeurs/groothandelaars.
In het kader van de implementatie van de Online Distribution-module wordt een periodieke controle van gegevens, die zijn verkregen van distributeurs/groothandelaars, uitgevoerd door elektronische gegevens te vergelijken met gegevens op papier (rapporten en lijsten die zijn opgesteld door de distributeur).
In het kader van de Geomarketing-dienst wijzen we geografische coördinaten toe aan elk verkooppunt en delen we deze.
Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.