Comarch Customer Engagement

 

 

Comarch Customer Engagement is een tool die de gebruiker in staat stelt om de motivatie en de betrokkenheid van klanten te vergroten.

 

De gebruiker kan de betrokkenheid van klanten vergroten door voorwaarden, prestaties en spelregels vast te leggen en te combineren om zo een rijke gebruikerservaring te creëren.

 

Contacteer ons

Plezier

Gamificatie staat garant voor een plezierige communicatie met het merk. Gebruikers kunnen beloningen en prijzen winnen en met elkaar concurreren.

Vrienden

Klanten kunnen hun successen met vrienden delen via sociale media en zo badges verdienen. Gezonde concurrentie is een belangrijk aspect dat de kracht van contacten en relaties tussen mensen, en vooral de mate van betrokkenheid bij gamificatie versterkt.

Feedback

Spelers zijn de hoogte van alle belangrijke ontwikkelingen en prestaties in de game. Ze kunnen op elk moment op de hoogte blijven, en doordat gamificatie gebaseerd is op positieve emoties (met nadruk op prestaties en successen) voelen de gebruikers zich gewaardeerd en gemotiveerd om aan verdere uitdagingen deel te nemen.

Beacon-game

Gebruik de Beacons om uw klant bij de game te betrekken!

Identificatie van end-to-end klanten tijdens hun bezoek aan uw bedrijf is slechts één van de mogelijkheden van Comarch Beacons en gamificatiemechanismen.

In het Comarch Customer Engagement-systeem verzamelen we gamificatiegegevens over leden van loyaliteitsprogramma’s, zoals de ontwikkeling van gebruikersbetrokkenheid, het aantal badges en bereikte niveaus of doelen. Zo bieden we een specifiek traject voor klantenbinding om zakelijke doelstellingen te realiseren, zoals cross-selling of meer inschrijvingen (klantenwerving via bestaande klanten). Elk bezoek wordt anders beleefd door de klant. We bieden een verscheidenheid aan gamificatiescenario’s met behulp van Beacons. De ene keer kan de opdracht zijn om een schat te zoeken (een speciale promotie) als een ware Indiana Jones, en de andere keer om te stoppen bij alle opgegeven pitstops (cross-selling), zoals tijdens een Formule 1-wedstrijd. Dit alles omdat mensen van nature nu eenmaal de beste willen zijn.

Voordelen

  • diepgaand inzicht in de voorkeuren van de klant
  • betrokkenheid van gebruikers door middel van uitdagingen
  • ontwikkeling van diepgaande interacties tussen het merk en de klant
  • flexibele en gevarieerde promoties voor badges en punten
  • verrijking van de klantervaring
  • gerichte en persoonlijke feedback voor gebruikers in de vorm van meldingen
  • gratis reclame in de vorm van weergaven op sociale media

Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.