Op vrijdag 8 januari 2016 organiseerde Comarch Benelux haar eerste Loyalty Breakfast in Brussel. Tijdens dit event vergaarden hooggeplaatste loyaliteitsprofessionals uit de Benelux-regio kennis over huidige en toekomstige trends in de sector, en gingen ze naar huis met praktische tips over hoe ze de aanpak ‘Loyalty 3.0’ toe kunnen passen in hun business. 

Na het ontbijt werd het publiek verwelkomd door Wojciech Pawlus, Country Manager van Comarch Benelux. Daarna was Bruno Carpreau, Head of Loyalty Management bij Brussels Airlines aan de beurt; deze stelde Brussels Airlines’ nieuw Non-Frequent Flyer Program, Loop, voor. Comarch’s innovatief en op maat gemaakt loyaliteitsprogramma voor Brussels Airlines verzamelt en analyseert demografische, communicatie-gerelateerde en transactionele data over klanten. Op basis van deze analyse is Brussels Airlines is staat een marketingstrategie te ontwikkelen die nog meer gericht is op klantenbinding. Na een interactieve vragenronde volgend op deze presentatie legden CRM & Marketing-experten van Comarch uit hoe een efficiënte Omni-channel CRM & Marketing-strategie uit te bouwen, hoe IoT de klantervaring in de winkel revolutioneerde, en hoe het beste te halen uit gamification. Aan het eind van de dag stelde Comarch toepassingen van ‘Loyalty 3.0’ in tal van industrieën voor. 

Het evenement bood eveneens veel netwerkmogelijkheden tussen de presentaties door. Dit sociale aspect van het evenement werd bijzonder gewaardeerd door de aanwezigen. Na de lunch keerden de gasten tevreden huiswaarts met nieuwe inzichten en een waaier aan informatie over Comarch’s oplossingen. 

– Tijdens onze eerste Loyalty Breakfast in Brussel brachten we lokale specialisten op het gebied van marketing, loyaliteit en BI samen. Deze nieuwe manier van klanten ontmoeten bleek bijzonder effectief en stond ons toe kennis veel uit te wisselen. Vooral de concrete Case Study, voorgesteld door onze klant Brussels Airlines, werd zeer op prijs gesteld door het aanwezige publiek. Dankzij het evenement kan Comarch zich nu positioneren als een globale onderneming en een bijzonder actieve software provider – Joanna Gaweda, Consulting Director bij Comarch.

Tijdens het evenement organiseerde Comarch Benelux eveneens haar eerste persconferentie in de Benelux-regio. Verschillende journalisten van Belgische, Nederlandse en Luxemburgse pers daagden op. Onder andere De Tijd, Datanews, Le Soir, ZDNet/Smartbiz en CxO Magazine waren aanwezig. De Tijd, Datanews en Smartbiz schreven na de persconferentie dat Comarch bijzonder snel aan het uitbreiden is in West-Europe. De Tijd stelde dat Comarch “de Poolse SAP” is, maar nog flexibeler is, en nog sneller uitbreidt in België. 

Meer lokale evenementen volgens het business breakfast-model zullen doorheen het jaar 2016 georganiseerd worden. Save the date voor Comarch’s Wealth Management Breakfasts, op 14 april in Luxemburg, en op 15 april in Brussel.