Comarch biedt een B2B-oplossing aan voor e-commerce, die een samenwerking met uw kmo-partners mogelijk maakt. Het is een gebruiksvriendelijke webapplicatie waarbij u moderne verkoopkanalen kan gebruiken, zelfs voor uw kleinste klanten. De aankoopprocessen kunnen eenvoudig en snel worden verwerkt in de gebruikersvriendelijke interface, die grafisch aan uw wensen aangepast is.
Daarnaast kan de fabrikant/distributeur ook actuele informatie verstrekken over nieuwe producten of geplande marketingcampagnes. In de geïntegreerde mobiele app (scannen barcode) kan de klant uw producten eenvoudig bekijken en bestellen, waar en wanneer hij wil.
de applicatie is volledig aangepast aan de lay-out van uw bedrijf
creëer unieke productcatalogi voor een bepaalde klant of klantengroep. Gebruik catalogi uit een bestand of maak de catalogi aan in de applicatie. Mogelijkheid om verschillende media toe te voegen en de beschikbaarheid van de producten te tonen.
de klant kan snel en eenvoudig producten toevoegen aan zijn winkelmandje, favoriete winkelmandjes creëren en beschikbare kortingen (bv. eigen vervoer of voorschot) gebruiken.
eenvoudig aanmaken van klantenaccounts op basis van een bestand of door de beheerder van de verkoper.
publicatie van specifieke marketingcontent, zoals voor een nieuwe productlancering of een geplande promotie.
het bepalen van verschillende soorten promoties voor alle of geselecteerde klanten, en de bijhorende geldigheidstermijn en voorwaarden.
bestellen van goederen via het webformulier. Mogelijkheid om specifieke logistieke eenheden te bestellen. Volledig overzicht van de status van de uitvoering van het order.
snelle toegang tot rapporten over de samenwerking met een klant of de verkoop van een product.
Comarch biedt een oplossing waarbij EDI-functionaliteiten worden gecombineerd met een online transactie-ervaring. De meeste verkopers hebben al geïmplementeerde systemen voor de EDI-communicatie met grote klanten. Er zijn echter nog steeds veel bedrijven die bestellingen van kleine klanten aannemen via e-mail, telefoon of fax, omdat hun EDI-mogelijkheden beperkt zijn.
Comarch biedt een B2B-portaal aan waarbij ook kleine klanten volledig elektronisch hun bestellingen kunnen plaatsen. Bovendien is de oplossing dankzij de moderne lay-out en de gepersonaliseerde productcatalogi met specifieke kortingen, monitoring van ordergeschiedenis en e-invoicing, een efficiënte maniervoor het versterken van de verkoop binnen uw bedrijf. Geef al uw klanten het gevoel dat ze persoonlijk worden behandeld.
Comarch biedt reeds vele jaren on-boardingdiensten (ook on site) voor de elektronische communicatie tussen klanten en hun internationale partners.
Bij Comarch Service Desk handhaven we de hoogste kwaliteitsnormen, zodat we onze klanten uitgebreide en betrouwbare ondersteuning kunnen bieden.
Een gespecialiseerd team van Comarch-experts is verantwoordelijk voor het aanpassen en personaliseren van de software. Comarch wil zo goed mogelijk voldoen aan uw eisen en behoeften, door het project tijdig te implementeren en contact te houden met alle betrokkenen van het project.
Comarch biedt samen met zijn vertrouwde partners uitgebreide diensten aan voor het verwerken van papieren documenten, zoals de scanvoorbereiding, het scannen, indexeren en archiveren van originelen en de logistiek.
De Comarch-oplossing ondersteunt het beheer van klantrelaties en de communicatie binnen de organisatie.
Deze integratie wordt gebouwd op een gevestigde verbinding (bijvoorbeeld Comarch ERP of SAP) en gedefinieerde integratiemechanismen. Comarch ondersteunt de integratie van verschillende systemen binnen een bedrijf (bv. ERP, WMS, TMS, CRM, EDI en ECM).
Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.