Comarch kondigt met trots aan dat Vivium de Digital Trophy heeft gewonnen op de prestigieuze Decavi Life-Insurance Awards ceremonie. Deze beloning benadrukt het innovatieve karakter van de Comarch Digital Insurance-oplossing en de belangrijke bijdrage ervan aan de verbetering van de ervaring van Vivium makelaars en polishouders, maar toont ook het succes aan van een goed georkestreerd partnerschap tussen Comarch, Ensur en P&V Groep en een succesvolle integratie.
Comarch Digital Insurance transformeert radicaal de manier waarop makelaars nieuwe levensverzekeringspolissen schrijven voor een gevarieerde groep klanten, waaronder zowel particulieren (langetermijnsparen, pensioensparen, niet fiscaal sparen) als zelfstandigen, die op zoek zijn naar oplossingen zoals POZ, IPT en VAPZ.
• End-to-end: Met Comarch Digital Insurance stelt Vivium makelaars in staat het hele proces te beheren, van het eerste contact tot de verkoop en het volledige contractbeheer, waardoor een holistische klantervaring wordt geboden.
• Straight-Through-Processing: Contracten worden in realtime verwerkt, zonder wachttijden, wat voor ongeëvenaarde controle en reactie op de behoeften van de klant zorgt.
• Snelheid, flexibiliteit en compliancy: Life-Connect biedt snel en flexibel polisbeheer, met strikte naleving van geldende wetgevingen, wat zowel makelaars als verzekerden gemoedsrust geeft.
Het contractbeheer omvat ook essentiële functies zoals de optimalisatie van de 80%-regel en de mogelijkheid om premies aan te passen aan veranderende klantbehoeften.
Vivium's digitaliseringsslag zorgt ook voor toegang tot MyVivium, een klantenruimte waar polishouders op een eenvoudige manier hun levensverzekeringspolissen kunnen bijhouden. Dankzij relevante gegevens maakt MyVivium de actuele situatie van klanten toegankelijk en vergemakkelijkt de interactie met makelaars, waardoor transparantie en communicatie worden versterkt.