HomeHealth

HomeHealth 2.0

Systeem voor het efficiënt monitoren
van patiënten op afstand

VRAAG OM DEMO

Comarch HomeHealth is een applicatie voor tablets of telefoons met geïntegreerde meetapparatuur waardoor zorg op afstand voor patiënten buiten de medische faciliteit mogelijk wordt.

De applicatie werd specifiek ontworpen voor individuele patiënten met een chronische ziekte of na een ziekenhuisbehandeling, en voor verzorgingstehuizen en thuiszorg.

De apparatuur kan worden aangepast aan de behoeften van de patiënt, bijvoorbeeld voor patiënten met een longaandoening, diabetes, hartfalen, etc.

AI wordt ingezet om een grote hoeveelheid data te analyseren en om correlaties en anomalieën te identificeren.

HomeHealth voor patiënten met diabetes type 2

Begin januari 2023 stapte Comarch in de klinische test 'hybride zorgpad diabetes type 2'. Het onderzoek werd opgestart door de Belgische thuiszorgorganisatie i-mens en gebruikt telemonitoring bij diabetespatiënten om hen advies en waar nodig educatie te geven. Met de HomeHealth 2.0-app van Comarch en het bijhorende e-Careplatform 2.0 kunnen i-mens en alarmcentrale Z-plus sneller ingrijpen in het zorgpad van patiënten met diabetes type 2.

Certificering

Comarch S.A. heeft het kwaliteitsbeheersysteem voor medische hulpmiddelen ISO 13485 geïmplementeerd en gecertificeerd. Comarch HomeHealth 2.0 en het Comarch e-Care 2.0-platform zijn medische hulpmiddelen die voldoen aan de Verordening (EU) 2017/745 betreffende medische hulpmiddelen.

Comarch HomeHealth Features

  • Metingen uitvoeren en historiek van resultaten opslaan van geïntegreerde meetapparatuur
  • Mogelijkheid om handmatig meetresultaten van de apparatuur van de patiënt in te voeren in de applicatie
  • Onmiddellijke verzending van meetresultaten, waarbij de richtwaarden voor elke patiënt afzonderlijk kunnen worden bepaald
  • Melding in het Comarch e-Care 2.0 platform wanneer resultaten de richtwaarden overschrijden

i

i

  • Herinneringen voor het innemen van medicatie volgens een vast schema (voorbereiding en dosering)
  • Het delen van foto's (zoals testresultaten) van de Comarch HomeHealth-applicatie naar het Comarch e-Care 2.0-platform
  • Specifieke vragenlijsten voor de patiënt, bijv. over voeding, lichaamsbeweging of welzijn
  • Mogelijkheid om de monitoringcentrale 24 uur per dag, zeven dagen per week te bereiken
Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.