Thanks Again (hoofdkantoor in Atlanta) is uitgegroeid tot een wereldwijd merk voor loyaliteitspartners. De kant-en-klare loyaliteits- en klantenbindingsoplossing van het bedrijf stimuleert leden van de populairste beloningsprogramma’s om bij luchthavens te parkeren, er te winkelen en te eten. Ook zet deze oplossing lokale bedrijven aan om handel, loyaliteit en waarde voor de klant te stimuleren.
Het Thanks Again Rewarding Merchant Network℠ telt nu meer dan 150 luchthavens en duizenden lokale bedrijven, en kent een snelle groei in heel Noord-Amerika, Latijns-Amerika en het Caribisch gebied. Door directe samenwerking met de drie vooraanstaande internationale netwerken voor betaalkaarten is Thanks Again goed gepositioneerd voor aanzienlijke wereldwijde groei wat betreft het aantal ingeschreven leden, loyaliteit-beloningspartners, luchthavenklanten en bedrijven buiten luchthavens.
In een zoektocht naar een nieuw loyaliteitsplatform overwoog Thanks Again samenwerking met vele leveranciers vooraleer de definitieve keuze op Comarch viel. Hoewel het bedrijf al enkele jaren een functionerend platform had, bood het vorige platform Thanks Again niet meer de benodigde flexibiliteit om te groeien en een superieure klantervaring aan haar leden te bieden.
Thanks Again stelde specifieke eisen aan het nieuwe platform, zodat het coalitieprogramma zich verder kon ontwikkelen:
Comarch leverde in slechts zes maanden een aangepaste versie van Comarch Loyalty Management bestaande uit verschillende modules:
Comarch leverde in slechts zes maanden tijd een aangepaste versie van Comarch Loyalty Management.
Thanks Again stelt leden in staat om automatisch vliegmijlen of hotelpunten te verdienen met hun favoriete beloningsprogramma’s.
Om zich bij het programma aan te sluiten, hoeven leden enkel hun creditcard of pinpas bij Thanks Again te registreren en hun favoriete beloningsprogramma te kiezen. Bij gebruik van de geregistreerde kaarten bij deelnemende handelaars (in meer dan 150 luchthavens en bij duizenden lokale bedrijven wereldwijd) verdienen leden automatisch mijlen of punten, zonder enige extra inspanning van hun kant.
Toetreding tot de coalitie is net zo eenvoudig voor handelaars: het vereist geen extra hardware of IT-integratie, en er zijn geen wijzigingen in of verstoringen van hun normale procedures. Om mee te doen hoeven bedrijven enkel een machtingsformulier te ondertekenen. Een nieuwe handelaar kan in minder dan drie werken up-and-running zijn binnen het Thanks Again-netwerk, ongeacht de bestaande kaartverwerker of speciale POS-hardware/-software.
Via de regel-engine van Comarch, die is gebaseerd op geavanceerde algoritmen, kan Thanks Again leden een grotere verscheidenheid aan regels en mogelijkheden bieden om punten/mijlen te verdienen. De regel-engine biedt ook de mogelijkheid om gerichte berichten en aangepaste aanbiedingen op maat te maken op basis van de specifieke geschiedenis en gewoonten van leden.
Baseline biedt 1 mijl of 2 punten per uitgegeven dollar
Promo biedt 5.000 bonusmijlen of 10.000 bonuspunten bij besteding van meer dan $1.000 in een kwartaal
Het vorige platform van Thanks Again was geïntegreerd in de bedrijfskaartprocessor, wat leidde tot een langdurig proces waarbij beroep moest worden gedaan op tal van externe bedrijven om de gegevens van de klant terug te sturen naar Thanks Again.
Om Thanks Again een efficiëntere en veiligere toegang tot lid-gegevens te bieden, was het van essentieel belang om de tussenpersonen te elimineren en een directe link te leggen met de betaalkaartnetwerken. Thanks Again wilde dit nogal snel in orde hebben; terwijl andere leveranciers de benodigde tijd op 12-18 maanden schatten, was Comarch in staat om de directe integratie met American Express, MasterCard en Visa in iets meer dan zes maanden te voltooien.
Voor de verwerking van grote hoeveelheden financiële informatie is veiligheid - voor zowel leden als handelaars - van het grootste belang. Thanks Again bewaart geen primaire rekeningnummers van leden; wanneer ze zich inschrijven, wordt er een token aan hun kaartnummers toegewezen.
Als leden met de kaarten betalen, weten de kaartnetwerken dat ze zijn ingeschreven en worden de gegevens naar Thanks Again gestuurd om te bepalen welke aankopen op de deelnemende locaties binnen de coalitie werden gedaan. Comarch Loyalty Management verwerkt vervolgens deze gegevens samen met dagelijkse transactiebestanden met kaarttokens en overeenkomstige aankopen, bestede bedragen, datums en locaties.
In tegenstelling tot andere platforms die gebruik maken van tokens (bijvoorbeeld Apple Pay en Google Wallet) biedt de integratie van Thanks Again met betaalkaartnetwerken toegang tot de volledige transactiegeschiedenis van leden. Dit onderscheid is nuttig voor handelaars die gedetailleerd inzicht in hun klanten willen krijgen. En omdat Thanks Again geen primaire rekeningnummers opslaat, wordt tijdens het complete proces het allerhoogste veiligheidsniveau gegarandeerd.
Dankzij Comarch’s uitgebreide oplossing beschikt Thanks Again nu over een ultramodern platform dat het nodig had om uit te groeien tot een pionier op het gebied van loyaliteit in de reissector. Na te zijn overgestapt op het nieuwe platform was Thanks Again in staat om:
Dankzij de samenwerking met Comarch in april 2013 was de verbeterde versie van Thanks Again op het nieuwe platform in slechts zes maanden operationeel. Sinds de introductie heeft Comarch het platform voortdurend verbeterd om de functionaliteit en mogelijkheden te optimaliseren en zo de algehele ervaring voor leden, handelaars en partners van het programma te verbeteren.
"Comarch heeft een grote bijdrage geleverd aan de evolutie van Thanks Again" aldus Ed Puckhaber, Voorzitter en COO van Thanks Again.
"We benaderden Comarch met zeer specifieke eisen die binnen een zeer korte periode moesten worden gerealiseerd. Het bedrijf heeft vervolgens al onze verwachtingen overtroffen. Comarch leverde een flexibele, allesomvattende oplossing die nu de basis vormt van de strategie voor internationale uitbreiding van Thanks Again."
Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.