Comarch Loyalty Breakfast 2016
Deze editie van het Loyalty Breakfast zal in de Amsterdam ArenA gehouden worden. Het thema van dit jaar zal zijn "Maximaliseer winstgevendheid dankzij klantendata vergaard uit Loyaliteits- en Gamificationprogramma’s”.

Heeft u zich altijd al afgevraagd hoe u de levensstijl, voorkeuren en Next Best Offers voor uw klanten het best integreert binnen in uw multichannel marketingstrategie met als doel de ROI te verhogen? Hoe onthult u de schat aan klantgegevens?


Schrijf u nu in en geniet van:
  • Een uniek en informatief netwerkevenement in het sportieve hart van Amsterdam
  • Een platform om kennis en best practices uit te wisselen met betrekking tot de klantuitdagingen in uw branche 
  • Strategische industrie-inzichten, sectorale trends en inzicht in factoren die vorm zullen geven aan de toekomst van uw business
  • De impact van nieuwe technologieën op de loyaliteit business (IoT, beacons, locatie-gebaseerde diensten)
  • Veel verrassingen van Comarch's Sinterklaas: heerlijke lunch en een gratis rondleiding door Amsterdam ArenA!


De agenda ziet er uit als volgt:
  • 9.15 – 9.45 : Registratie & ontbijt
  • 9.45 – 10:00 : Welkomstwoord – Kathleen Ceulemans
  • 10.00 – 10.20 : Inscrutable layers of knowledge unveiled to optimize the results of your loyalty program - Joanna Młynarczyk
  • 10.20 - 10.40 : From data to insights – how to leverage loyalty data to generate deep customer segmentation – Anna Bazela
  • 10.40 – 11.00 : Koffiepauze
  • 11.00 – 11.20 : Hidden treasure - the greatest value of behavioural analysis in gamification – Małgorzata Kendziorek
  • 11.20 – 11.40 : How to use collected data in the multi-channel approach – Joanna Gaweda
  • 11.40 – 12.00 : Koffiepauze
  • 12.00 – 12.30 : Texaco Stars – Case Study –EFR
  • (12.00 – 12.30 : Persconferentie in een andere ruimte)
  • 12.30 – 12.45 : Eindwoord – Kathleen Ceulemans
  • 12.45 – 13:45 : Networking lunch
  • 13.45 – 15.00 : Bezoek aan A’dam Arena