Comarch is gold sponsor op Emerce Engage 2017
Comarch is dit jaar aanwezig als spreker en gold sponsor op Emerce Engage, die plaatsvindt op 7 december in Amsterdam. Hét event van het jaar, waarbij gedreven en nieuwsgierige marketeers uit verschillende industrieën (telecom, energie, fmcg, retail, travel, financial...) samenkomen om marketing innovaties en de beste business cases te ontdekken.

Emerce Engage verzamelt elk jaar meer dan 300 bezoekers en 15 internationale sprekers die boeiende cases en panels brengen. De presentaties draaien rond de beste marketing aanpak en strategieën alsook innovaties op vlak van omnichannel communicatie, sales en een betere customer experience. Kortom alles om uw klantendata strategisch te verzamelen en te verwerken om zo de klantenloyaliteit te maximaliseren.

Comarch zal eveneens een case studie brengen van het innoverend project bij Nederland’s nieuwe department store keten: Hudson’s Bay Nederland. Mis het niet!

  • Wanneer? 7 december 2017
  • Waar? Pakhuis De Zwijger, Piet Heinkade 179, 1019 HC Amsterdam, Nederland
  • Voor wie? Voor alle partijen die geïnteresseerd zijn om de marketingstrategie van hun bedrijf op een innovatieve manier naar een hoger niveau te brengen.

Passeer dus zeker op donderdag 7 december langs onze stand: nummer 3, tegenover de bar. En vergeet niet te komen luisteren naar onze presentatie.