Deze editie van het Loyalty Breakfast zal in de Amsterdam ArenA gehouden worden. Het thema van dit jaar zal zijn "Maximaliseer winstgevendheid dankzij klantendata vergaard uit Loyaliteits- en Gamificationprogramma’s”.

Heeft u zich altijd al afgevraagd hoe u de levensstijl, voorkeuren en Next Best Offers voor uw klanten het best integreert binnen in uw multichannel marketingstrategie met als doel de ROI te verhogen? Hoe onthult u de schat aan klantgegevens?


Schrijf u nu in en geniet van:
  • Een uniek en informatief netwerkevenement in het sportieve hart van Amsterdam
  • Een platform om kennis en best practices uit te wisselen met betrekking tot de klantuitdagingen in uw branche 
  • Strategische industrie-inzichten, sectorale trends en inzicht in factoren die vorm zullen geven aan de toekomst van uw business
  • De impact van nieuwe technologieën op de loyaliteit business (IoT, beacons, locatie-gebaseerde diensten)
  • Veel verrassingen van Comarch's Sinterklaas: heerlijke lunch en een gratis rondleiding door Amsterdam ArenA!


De agenda ziet er uit als volgt:
  • 9.15 – 9.45 : Registratie & ontbijt
  • 9.45 – 10:00 : Welkomstwoord – Kathleen Ceulemans
  • 10.00 – 10.20 : Inscrutable layers of knowledge unveiled to optimize the results of your loyalty program - Joanna Młynarczyk
  • 10.20 - 10.40 : From data to insights – how to leverage loyalty data to generate deep customer segmentation – Anna Bazela
  • 10.40 – 11.00 : Koffiepauze
  • 11.00 – 11.20 : Hidden treasure - the greatest value of behavioural analysis in gamification – Małgorzata Kendziorek
  • 11.20 – 11.40 : How to use collected data in the multi-channel approach – Joanna Gaweda
  • 11.40 – 12.00 : Koffiepauze
  • 12.00 – 12.30 : Texaco Stars – Case Study –EFR
  • (12.00 – 12.30 : Persconferentie in een andere ruimte)
  • 12.30 – 12.45 : Eindwoord – Kathleen Ceulemans
  • 12.45 – 13:45 : Networking lunch
  • 13.45 – 15.00 : Bezoek aan A’dam Arena