Aanleg van het SSE7-gebouw op de site van Comarch Group in Krakau

Comarch verkreeg eindelijk de vergunning om haar zevende gebouw te bouwen op de site van het hoofdkantoor in Krakau. Het gebouw integreert perfect met het gehele complex, en de werkzaamheden beginnen binnenkort.

Het nieuwe gebouw, algemeen bekend als het "zevende", zal worden gebouwd op het huidige parkeerterrein in de buurt van het SSE5 gebouw. Met een totale oppervlakte van 27.000 m² zal het gebouw bestaan uit kantoren, verdeeld over 5 verdiepingen. De parkeergarage kan een capaciteit van 157 auto's en 86 plaatsen voor fietsen huisvesten. De voltooiing van de werken is gepland voor het 3e kwartaal van 2017.

"Met een toenemend aantal projecten hebben we besloten om de campus uit te breiden. We zullen dankzij het nieuwe gebouw onze productiecapaciteit verbeteren en nieuwe medewerkers kunnen verwelkomen. Enkel in 2015 worven we al meer dan 800 mensen aan.", aldus Konrad Taranski, Vice-President van Comarch SA

De kantoorruimtes werden ontworpen met het oog op waar comfort op kantoor. De standaard- en technische uitrustingen werden compleet vernieuwd. We hebben ook gewerkt aan de milieu-impact van het gebouw. Op het dak zullen fotovoltaïsche panelen een gedeelte van de energie die nodig is om het gebouw te bedienen. In het geval van overproductie, zal het overschot op het netwerk worden verkocht. Het gebouw werd ontworpen door architectenbureau Artur Jarinski & Partners, en de bouw ervan wordt verzekerd door Budimex SA.