Comarch Benelux investeert actief in jong talent om samen de toekomst vorm te geven

Comarch is een softwarehuis en ICT-dienstverlener die innovatieve producten en diensten voor verschillende sectoren aanbiedt. Het bedrijf kan worden beschouwd als een one-stop-shop voor ICT, bestaande uit meer dan 5300 werknemers wereldwijd. Comarch Benelux is Comarch’s lokaal businesscenter in Brussel, waar momenteel 25 getalenteerde Business Development Managers, Consulting Managers en Marketing teams streven naar succes om Comarch's aanwezigheid in de Benelux te bevestigen. Tot nu toe kan het regionale businesscenter met trots onder andere ING, ERGO, Brussels Airlines, KPN, en Delta Lloyd tot haar klanten rekenen. General Manager Wojciech Pawlus is nu op zoek naar nog meer ondernemende en energieke mensen om haar team te doen groeien.

Comarch's activiteiten in de Benelux-regio zijn in volle groei, en laat dat nu net de logische reden zijn waarom het bedrijf actief op zoek is naar zowel jonge afgestudeerden als meer ervaren mensen om Business Development Manager-, Project Manager- en Business Solution Manager-posities in te vullen voor de Financiële-, Diensten- en Telecommunicatiesectoren. Typische profielen geschikt voor Comarch zijn afgestudeerden Masters in Economie, Financiën, Business Administration, Management en Ondernemerschap.

Een proactieve houding en ambitie worden beloond bij Comarch met een snelle carrièregroei en people managementmogelijkheden binnen de structuren van het bedrijf. Het bedrijf verwelkomt iedereen die deel wil uitmaken van een dynamisch team in een bedrijf dat zich aan de vooravond van een nog groter succes in de regio bevindt. Kortom, dynamiek, een positieve houding en constante nieuwsgierigheid zijn de belangrijkste kenmerken van Comarch’s medewerkers.

Om jongeren aan te trekken is Comarch Benelux regelmatig aanwezig bij carrière-evenementen aan universiteiten, zoals onder andere Ekonomika’s Career Event aan de Katholieke Universiteit Leuven. Dergelijke gebeurtenissen zijn de uitgelezen mogelijkheid om in contact te komen met de beslissingsnemers van morgen en om jongeren te overtuigen dat de ICT-business een geweldige plek is om in te werken dankzij de constante, dynamische veranderingen die ze ondergaat.

Comarch kiest ervoor om lokale mensen aan te werven vanwege hun uitstekende taalvaardigheid, hun ondernemerschap en hun hardwerkend karakter. Comarch biedt een energieke werkomgeving met de voordelen van deel uit te maken van een internationale groep; dit betekent dat in het bedrijf culturele empathie en aanpassingsvermogen als soft skills van pas komen. Vanwege haar internationale karakter biedt Comarch haar medewerkers veel opportuniteiten om te reizen, zowel binnen als buiten de Benelux. Comarch betrekt verschillende nationaliteiten in projecten, waardoor er een interculturele hub tot stand komt voor iedereen die ervaring (en niet enkel professioneel) wil opdoen in het leven.

Klik hier voor al onze vacatures.