Main menu
  • Banking
    Banking
    See Banking
    • Loan Origination
    • Wealth Management
    • Corporate Banking
    • Transaction Protection
    • Loyalty Management
    • Data Exchange & ECM
    • Services TIC
  • Verzekeringen
    Verzekeringen
    See Verzekeringen
    • Digital Insurance
    • Commission & Incentive
    • Insurance Underwriting
    • Loyalty Management
    • Internet of Things
    • ICT-diensten
    • Field Service Management
  • Telecom
    Telecom
    See Telecom
    • Oplossingen & Producten BSS
    • Oplossingen & Producten OSS
    • Field Service Management
    • Intelligent Assurance & Analytics
    • IoT Connect
    • Professionele diensten
  • Retail, Travel & FMCG
    Retail, Travel & FMCG
    See Retail, Travel & FMCG
    • CRM & Loyalty
    • Data Exchange & ECM
    • ICT-diensten
    • Business Intelligence
    • Location Based Services
    • Internet of Things
    • Enterprise Resource Planning
  • Healthcare
    Healthcare
    See Healthcare
    • Remote Medical Care
    • Electronic Health Record
    • Hospital Information System
    • Internet of Healthcare Things
    • Diagnostic Point
      Diagnostic Point
      See Diagnostic Point
      • ICT & Data Center
  • IoT Ecosystem
  • Production, Logistics
  • Field Service Management
  • Klanten
  • Over Comarch
  • Nieuws & Events
  • Language NL (Dutch)
    Language
    • PL (Polski)
    • EN (English)
    • DE (Deutsch)
    • FR (Français)
    • BE (Français, Dutch, English)
    • NL (Dutch)
    • IT (Italiano)
    • ES (Español)
    • PT (Português)
    • RU (Pусский)
    • JP (日本語)
COMARCH
  • Klanten
  • IT oplossingen
    • Banking
      • Loan Origination
      • Wealth Management
      • Corporate Banking
      • Transaction Protection
      • Loyalty Management
      • EDI & e-Invoicing
      • ICT-diensten
    • Verzekeringen
      • Digital Insurance
      • Commission & Incentive
      • Insurance Underwriting
      • Loyalty Management
      • Internet of Things
      • ICT-diensten
      • Field Service Management
    • Telecommunicatie
      • Oplossingen & Producten BSS
      • Oplossingen & Producten OSS
      • Field Service Management
      • Intelligent Assurance & Analytics
      • IoT Connect
      • Professionele diensten
      • ICT & Data Center
    • Retail, Travel & FMCG
      • CRM & Loyalty
      • EDI & e-Invoicing
      • ICT-diensten
      • Business Intelligence
      • Location based services
      • Internet of Things
      • Enterprise Resource Planning
    • Healthcare
      • e-Care
      • Home Health
      • Diagnostic Point
      • Life Wristband & CareMate
      • HealthNote
      • Asset Tracking
    • Manufacturing & Logistics
      • ICT & Data Center
      • EDI & e-Invoicing
      • Internet of Things
      • Business Intelligence
      • Enterprise Resource Planning
    • IoT Ecosystem
    • Field Service Management
  • Pers
    • Nieuws
    • Events
  • Werken bij Comarch
  • Over Comarch
Contacteer ons
  • Hoofdpagina
  • Pers
  • News
  • Finance
    Een gepersonaliseerde aanpak ontwikkelen: IT-trends in de bankwereld voor 2023
    28-03-2023
    Een gepersonaliseerde aanpak ontwikkelen: IT-trends in de bankwereld voor 2023

    2023 wordt opnieuw een jaar waarin het bankwezen meer zal investeren in moderne technologie.

  • Telecommunications
    Comarch vermeld in 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for Field Service Management
    16-03-2023
    Comarch vermeld in 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for Field Service Management

  • Other
    Comarch Benelux werkt mee aan het klinisch onderzoek naar hybride zorg voor diabetici
    31-01-2023
    Comarch Benelux werkt mee aan het klinisch onderzoek naar hybride zorg voor diabetici

  • Telecommunications
    Comarch erkend als Representative Vendor in de 2022 Gartner® Market Guide voor CSP Revenue Management and Monetization Solutions
    12-01-2023
    Comarch erkend als Representative Vendor in de 2022 Gartner® Market Guide voor CSP Revenue Management and Monetization Solutions

    Het rapport richt zich op ‘een combinatie van digitale ervaring, innovatieve producten en bedrijfsmodelvereisten die revenue management- en monetisatie-capaciteiten van CSP's bepalen.

  • Telecommunications
    Comarch slaat de handen ineen met ITOCHU Techno-Solutions
    14-11-2022
    Comarch slaat de handen ineen met ITOCHU Techno-Solutions

    Augustus 2021, Tokyo, Japan - Comarch en ITOCHU Techno-Solutions hebben een raamovereenkomst getekend om hun samenwerking uit te breiden ter voorbereiding op digitale transformatie.

  • Telecommunications
    GlobalConnect, toonaangevende leverancier van digitale infrastructuur in Scandinavië, kiest Comarch Suite ter ondersteuning van haar snelgroeiende Managed End-to-End Connectivity-aanbod
    18-10-2022
    GlobalConnect, toonaangevende leverancier van digitale infrastructuur in Scandinavië, kiest Comarch Suite ter ondersteuning van haar snelgroeiende Managed End-to-End Connectivity-aanbod

    Krakau/Kopenhagen/Stockholm/Oslo, oktober 2022 - GlobalConnect Group heeft een contract getekend met Comarch voor de levering van een nieuwe gemeenschappelijke geïntegreerde klant-, product-, order- en factureringsoplossing.

  • Telecommunications
    Orange Ivoorkust kiest Comarch als partner voor zijn IT-transformatie
    28-08-2022
    Orange Ivoorkust kiest Comarch als partner voor zijn IT-transformatie

    In april 2022 heeft de Ivoriaanse afdeling van de Franse telecomgroep Orange, marktleider in de mobiele telecomsector van het West-Afrikaanse land, een overeenkomst voor IT-transformatie ondertekend bij Comarch.

  • Other
    Comarch is nu een officiële sponsor van Belgisch vicekampioen Royale Union Saint-Gilloise
    19-07-2022
    Comarch is nu een officiële sponsor van Belgisch vicekampioen Royale Union Saint-Gilloise

    Comarch is nu een officiële sponsor van de Belgische eersteklassevoetbalclub Royale Union Saint-Gilloise. Het team eindigde tweede in de Jupiler Pro League van seizoen 2021/2022. Als nummer twee mag Union meedingen in de kwalificatiewedstrijden van de Champions League. IT-bedrijf Comarch zal de spelers in 2022/2023 steunen.

  • Telecommunications
    Gartner® Competitive Landscape 2022 vermeldt Comarch in zijn rapport over CSP-oplossingen voor klantenbeheer en -ervaring
    13-07-2022
    Gartner® Competitive Landscape 2022 vermeldt Comarch in zijn rapport over CSP-oplossingen voor klantenbeheer en -ervaring

    Juni 2022, Polen - Comarch prijkt op de lijst van het Gartner®-rapport 2022 met CSP-oplossingen voor klantenbeheer en -ervaring.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 9
  • of 9
Nuttige links
Over Comarch
Nieuws & Events
Klanten
Werken bij Comarch
Kantoren in de België
Comarch AG
Gulden Vlieslaan 67
1060 Brussel
Telefoon: +32 489 89 56 69
Kantoren in de Nederland
Comarch BV
Delftse Poort
Weena 505
3013 AL Rotterdam
Telefoon: +31 10 800 5443
Contacteer ons
E-mail: info@comarch.com
Contactformulier
Comarch

Copyright © 2015 - 2023 Comarch SA. All rights reserved.

Personal Data and Privacy Policy.

Deze website maakt gebruik van cookies om beter te voldoen aan uw wensen. Met behulp van de juiste configuratie van de browseropties kunt u cookies verwijderen of blokkeren, maar dit kan echter tot gevolg hebben dat de website niet of gebrekkig zal functioneren. Door verder van deze website gebruik te maken, zonder wijzigingen in de browserinstellingen, gaat u akkoord met het gebruik van cookies.