e-Care is een platform dat instaat voor het verzamelen, beheren en analyseren van vitale parameters, welke worden vastgelegd via geïntegreerde systemen en/of aangesloten medische apparatuur (zowel intern als extern).
HomeHealth is een applicatie (iOS/Android) die instaat voor het begeleiden van de patiënt, het automatisch verzamelen van (vitale) parameters en het doorsturen van deze informatie naar de juiste partij.
Diagnostic Point is een mobiele of stationaire hub die aan de hand van geïntegreerde hard- en software het mogelijk maakt om medische check-ups te doen buiten een traditionele setting.
CareMate, een mobiele applicatie die, in combinatie met de geïntegreerde Comarch Wristband het zowel binnens- als buitenshuis monitoren van individuen mogelijk maakt.
Healthnote een digitaal gezondheidsdagboek waarmee u (vitale) parameters kan verzamelen, deze rechtsreeks in een mobiele applicatie kan bekijken en deze kan delen met uw zorgverlener.
Asset Tracking, een oplossing die, op basis van zorgvuldig geselecteerde technologieën, automatische identificatie en lokalisatie van middelen in een zorginstelling mogelijk maakt.
Door de stijgende levensverwachting neemt de druk op de ouderen- en (chronische) zorg almaar toe. Met het transformeren van de ouderen- en chronische zorg, kunnen toekomstige zorg- en financieringsproblemen worden voorkomen. Comarch speelt hierop in door aan de hand van de nieuwste technologieën patiënten zo veel mogelijk thuis op te volgen en te behandelen om hen op deze manier eerder thuis te kunnen monitoren of zo lang mogelijk thuis te kunnen houden.
De laatste jaren zien we een belangrijke verschuiving van een ziektezorg naar een gezondheidszorg. Steeds meer instanties zien ook het belang in van preventie. Bij Comarch zijn wij ons hier van bewust. Daarom werken wij al jaren aan het ontwikkelen van een preventieportfolio; ons Diagnostic Point en onze patiënt engagement app ‘HealthNote’ zijn hier een voorbeeld van.
Het doel van netwerkzorg is, kort gezegd, het zo eenvoudig mogelijk laten bewegen van individuen tussen hun verschillende zorgverleners door zorg rondom hen te organiseren. Comarch speelt hierop in met haar e-Care platform. Middels dit platform hebben verschillende actoren uit iemands zorgnetwerk toegang tot diens gezondheidsgegevens.
Wanneer patiënten gediagnosticeerd worden met een chronische aandoening, heeft dit vaak een grote impact op hun leven. Het beheren van deze aandoening is vaak tijdrovend, onoverzichtelijk, vergt heel wat toewijding en is belangrijk voor het verdere verloop van de aandoening. Daarom zet Comarch in op het ontwikkelen van digitale producten, zoals het e-Care platform, die patiënten en zorgverleners kunnen helpen bij het managen van ziekten.
De grote vraag naar toegankelijkheid en gemakkelijke gezondheidszorg heeft ervoor gezorgd dat de ontwikkeling van telegeneeskunde een boost heeft gekregen. Steeds meer werkgevers zien het belang in van gezonde werknemers en willen graag op deze nieuwe trend inspelen. Comarch biedt daarom verscheidene oplossingen aan, waaronder het Diagnostic Point, die bedrijven kunnen assisteren in het bewust maken van en het gezond houden van hun werknemers.
Door de stijgende levensverwachting neemt de druk op de ouderen- en (chronische) zorg almaar toe. Met het transformeren van de ouderen- en chronische zorg, kunnen toekomstige zorg- en financieringsproblemen worden voorkomen. Comarch speelt hierop in door aan de hand van de nieuwste technologieën patiënten zo veel mogelijk thuis op te volgen en te behandelen om hen op deze manier eerder thuis te kunnen monitoren of zo lang mogelijk thuis te kunnen houden.
De laatste jaren zien we een belangrijke verschuiving van een ziektezorg naar een gezondheidszorg. Steeds meer instanties zien ook het belang in van preventie. Bij Comarch zijn wij ons hier van bewust. Daarom werken wij al jaren aan het ontwikkelen van een preventieportfolio; ons Diagnostic Point en onze patiënt engagement app ‘HealthNote’ zijn hier een voorbeeld van.
Het doel van netwerkzorg is, kort gezegd, het zo eenvoudig mogelijk laten bewegen van individuen tussen hun verschillende zorgverleners door zorg rondom hen te organiseren. Comarch speelt hierop in met haar e-Care platform. Middels dit platform hebben verschillende actoren uit iemands zorgnetwerk toegang tot diens gezondheidsgegevens.
Wanneer patiënten gediagnosticeerd worden met een chronische aandoening, heeft dit vaak een grote impact op hun leven. Het beheren van deze aandoening is vaak tijdrovend, onoverzichtelijk, vergt heel wat toewijding en is belangrijk voor het verdere verloop van de aandoening. Daarom zet Comarch in op het ontwikkelen van digitale producten, zoals het e-Care platform, die patiënten en zorgverleners kunnen helpen bij het managen van ziekten.
De grote vraag naar toegankelijkheid en gemakkelijke gezondheidszorg heeft ervoor gezorgd dat de ontwikkeling van telegeneeskunde een boost heeft gekregen. Steeds meer werkgevers zien het belang in van gezonde werknemers en willen graag op deze nieuwe trend inspelen. Comarch biedt daarom verscheidene oplossingen aan, waaronder het Diagnostic Point, die bedrijven kunnen assisteren in het bewust maken van en het gezond houden van hun werknemers.
Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.