Healthcare

Over Comarch Healthcare

Comarch is een internationale IT-speler met meer dan 28 jaar wereldwijde ervaring met de integratie en implementatie van eigen IT-oplossingen. Wij zijn een end-to-end IT-leverancier actief in de gezondheidszorg. De noden van onze klanten zijn onze drijfveer. Wij staan steeds paraat om een oplossing op maat aan te reiken. Tegelijkertijd blijven wij trouw aan onze kernwaarden: flexibel zijn en de eindgebruiker gelukkig maken.
Comarch HQ by night, Krakow, Poland

Facts & Figures

Productportfolio

Onze expertise

  1. Thuismonitoring
  2. Door de stijgende levensverwachting neemt de druk op de ouderen- en (chronische) zorg almaar toe. Met het transformeren van de ouderen- en chronische zorg, kunnen toekomstige zorg- en financieringsproblemen worden voorkomen. Comarch speelt hierop in door aan de hand van de nieuwste technologieën patiënten zo veel mogelijk thuis op te volgen en te behandelen om hen op deze manier eerder thuis te kunnen monitoren of zo lang mogelijk thuis te kunnen houden.

    Contact

  3. Preventie
  4. De laatste jaren zien we een belangrijke verschuiving van een ziektezorg naar een gezondheidszorg. Steeds meer instanties zien ook het belang in van preventie. Bij Comarch zijn wij ons hier van bewust. Daarom werken wij al jaren aan het ontwikkelen van een preventieportfolio; ons Diagnostic Point en onze patiënt engagement app ‘HealthNote’ zijn hier een voorbeeld van.

    Contact

  5. Netwerkzorg
  6. Het doel van netwerkzorg is, kort gezegd, het zo eenvoudig mogelijk laten bewegen van individuen tussen hun verschillende zorgverleners door zorg rondom hen te organiseren. Comarch speelt hierop in met haar e-Care platform. Middels dit platform hebben verschillende actoren uit iemands zorgnetwerk toegang tot diens gezondheidsgegevens.

    Contact

  7. Gezondheidsmanagement
  8. Wanneer patiënten gediagnosticeerd worden met een chronische aandoening, heeft dit vaak een grote impact op hun leven. Het beheren van deze aandoening is vaak tijdrovend, onoverzichtelijk, vergt heel wat toewijding en is belangrijk voor het verdere verloop van de aandoening. Daarom zet Comarch in op het ontwikkelen van digitale producten, zoals het e-Care platform, die patiënten en zorgverleners kunnen helpen bij het managen van ziekten.

    Contact

  9. Werknemersservices
  10. De grote vraag naar toegankelijkheid en gemakkelijke gezondheidszorg heeft ervoor gezorgd dat de ontwikkeling van telegeneeskunde een boost heeft gekregen. Steeds meer werkgevers zien het belang in van gezonde werknemers en willen graag op deze nieuwe trend inspelen. Comarch biedt daarom verscheidene oplossingen aan, waaronder het Diagnostic Point, die bedrijven kunnen assisteren in het bewust maken van en het gezond houden van hun werknemers.

    Contact

Thuismonitoring

Door de stijgende levensverwachting neemt de druk op de ouderen- en (chronische) zorg almaar toe. Met het transformeren van de ouderen- en chronische zorg, kunnen toekomstige zorg- en financieringsproblemen worden voorkomen. Comarch speelt hierop in door aan de hand van de nieuwste technologieën patiënten zo veel mogelijk thuis op te volgen en te behandelen om hen op deze manier eerder thuis te kunnen monitoren of zo lang mogelijk thuis te kunnen houden.

Contact

Preventie

De laatste jaren zien we een belangrijke verschuiving van een ziektezorg naar een gezondheidszorg. Steeds meer instanties zien ook het belang in van preventie. Bij Comarch zijn wij ons hier van bewust. Daarom werken wij al jaren aan het ontwikkelen van een preventieportfolio; ons Diagnostic Point en onze patiënt engagement app ‘HealthNote’ zijn hier een voorbeeld van.

Contact

Netwerkzorg

Het doel van netwerkzorg is, kort gezegd, het zo eenvoudig mogelijk laten bewegen van individuen tussen hun verschillende zorgverleners door zorg rondom hen te organiseren. Comarch speelt hierop in met haar e-Care platform. Middels dit platform hebben verschillende actoren uit iemands zorgnetwerk toegang tot diens gezondheidsgegevens.

Contact

Gezondheidsmanagement

Wanneer patiënten gediagnosticeerd worden met een chronische aandoening, heeft dit vaak een grote impact op hun leven. Het beheren van deze aandoening is vaak tijdrovend, onoverzichtelijk, vergt heel wat toewijding en is belangrijk voor het verdere verloop van de aandoening. Daarom zet Comarch in op het ontwikkelen van digitale producten, zoals het e-Care platform, die patiënten en zorgverleners kunnen helpen bij het managen van ziekten.

Contact

Werknemersservices

De grote vraag naar toegankelijkheid en gemakkelijke gezondheidszorg heeft ervoor gezorgd dat de ontwikkeling van telegeneeskunde een boost heeft gekregen. Steeds meer werkgevers zien het belang in van gezonde werknemers en willen graag op deze nieuwe trend inspelen. Comarch biedt daarom verscheidene oplossingen aan, waaronder het Diagnostic Point, die bedrijven kunnen assisteren in het bewust maken van en het gezond houden van hun werknemers.

Contact

Materialen

    Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

    Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.