Comarch vermeld als Strong Performer in Customer Loyalty Solutions voor Grote Ondernemingen
Comarch werd dit jaar opnieuw uitgenodigd door Forrester om deel te nemen aan “The Forrester Wave” : Customer Loyalty Solutions For Large Organizations, Q1 2016”. Forrester evalueerde vendors op 40 verschillende criteria, gegroepeerd in 3 brede categorieën : Huidige oplossing (Current Offering), Strategie (Strategy) en Marktaandeel (Market Presence). Comarch heeft, in vergelijking met andere vendors, de hoogste scores ontvangen voor loyalty management, prijsstructuur en gemiddelde dealsize. Voor de twee laatste factoren was dit eveneens de hoogst mogelijkste score.
“Neem Comarch in beschouwing als technologische discipline een topprioriteit is” aldus het Forrester Wave Q1 2016 Report. Wij geloven dat deze aanbeveling de nadruk legt op Comarch’s belangrijkste voordeel : een sterkte technische achtergrond en expertise. Comarch werd gecategoriseerd als end-to-end solution provider voor grote organisaties. In het rapport werd Comarch geciteerd als ‘Strong Performer’ en als één van de twee vendors die prijs-competitieve oplossingen bieden.
“Comarch brengt zijn sterke loyalty management vaardigheden naar de markt omwille van zijn producten en ervaring in het managen van grote partner programma’s voor luchtvaartmaatschappijen, de reis- en de olie- en gasindustrie. Klanten zijn zeer tevreden over de waarde van Comarch en benadrukken het gemak waarmee de technologie wordt geïmplemeerd naast zijn sectorexpertise. Zoals een klant vermeldde : ‘We apprecieerden in het bijzonder dat zij zich konden aanpassen aan het unieke karakter van onze business.’”, stelde het Forrester report.
Forrester deelde Comarch eveneens in bij bedrijven die uitbreiden naar nieuwe markten : Door de recente investering in Thanks Again breidt Comarch’s aanbod voor klanten in de reissector uit. Daarnaast wordt momenteel een smart city oplossing gelanceerd die gemeenten en steden de mogelijkheid zal geven een eigen getrouwheidsproduct aan te bieden samen met belanghebbenden zoals de lokale regering, commerce en gemeenschap.
Bovendien werd Comarch’s oplossing afgelopen jaar eveneens vermeld door Gartner, een andere gerenommeerde onderzoeksorganisatie, in twee van hun rapporten “Hype Cycle for Digital Commerce” en “The Gartner CRM Vendor Guide”.
“Dit is fantastisch nieuws. Volgens ons hebben we het aan onze vooruitstrevende oplossingen, internationale ervaring, snelle productontwikkeling en de strategische beslissingen van onze management board te danken dat Comarch als ‘Strong Performer’ werd gecategoriseerd. Het geleverde werk met meer dan tachtig bedrijven uit de FMCG, telecom, financiële en reisindustrie was het meer dan waard”, aldus Radoslaw Zep, Comarch CRM&Marketing Product Manager.
Comarch heeft meer dan twintig jaar ervaring in het ontwikkelen, implementeren en integreren van vernieuwende IT loyalty oplossingen. CRM & Marketing is een omvattende suite van IT oplossingen en services, die gebruikt worden om getrouwheidsprogramma’s op te bouwen en te beheren, daarnaast veelzijdige klantenervaringen en gepersonaliseerde interacties via verschillende touchpoints te creëren, vervolgens marketing procedures te automatiseren en tenslotte, winst te vergroten. Comarch software ondersteunt de volledige loyalty waardeketen. Het biedt eveneens big data analytics en innovatieve ‘gamification’ systemen aan, die winst doen toenemen en de relatie tussen klanten, partners en het merk versterken. Comarch’s loyalty oplossingen worden gebruikt door BP, Heathrow Airport en vele vooraanstaande luchtvaartmaatschappijen zoals onder andere Air Asia, JetBlue, Brussels Airlines en Turkish Airlines.
Comarch heeft meer dan twintig jaar ervaring in het ontwikkelen, implementeren en integreren van vernieuwende IT oplossingen voor de retail en services sector. Vandaag worden onze projecten geïmplementeerd in 41 landen op 5 continenten, hoofdzakelijk bij grote ondernemingen in onder andere retail, FMCG, Olie & Gas, transport en de reissector (luchtvaartmaatschappijen, luchthavens), logistiek, automobiel en maakindustrie. Onze klanten zijn onder BP Global, Carlsberg, Heathrow Airport, Metro Group, Diageo (producent van merken zoals Johnnie Walker, Smirnoff and Baileys), Red Bull en Tesco.