Wat is Comarch Loyalty Management?

Veranderende markttrends en snelle technologische vooruitgang zorgen voor nieuwe professionele kansen en uitdagingen. Daarnaast blijven de belangrijkste doelstellingen een continu groeiende verkoop en het bereiken van nieuwe klanten. In dat opzicht kan het aanbieden van echt waardevolle content mooie kansen creëren om te communiceren met je doelpubliek.


Een succesvol loyaliteitsprogramma is een erg waardevolle marketingtool voor bedrijven die een vlotte, gepersonaliseerde klantervaring willen garanderen op elk kanaal en voor elk contactpunt. Daarom kiezen vele bedrijven voor een geïntegreerde technologische oplossing waarmee ze efficiënt klantgegevens verzamelen, persoonlijke conversaties triggeren en relevante aanbiedingen en content leveren, volledig afgestemd op de unieke behoeften van elke klant.


Het Comarch Loyalty Management-systeem is een bewezen tool die meer dan honderd loyaliteitsprogramma's, in verschillende industrieën en op alle continenten, ondersteunt. Dit flexibele, uitgebreide platform ondersteunt elk type van loyaliteitsprogramma: van stand-alone tot multipartner, op basis van punten of kortingen, met of zonder beloningscatalogus, kortingsbonnen en vouchers, speciale aanbiedingen, badges en nog veel meer. Met geavanceerde segmentatie, rapportage, online en mobiele ledenportalen, biedt Comarch Loyalty Management bedrijven een tool waarmee ze alle loyaliteitsgerelateerde processen vanuit één applicatie kunnen beheren.

Wij helpen u met

  1. 01 Snelle set-up van uw programma, met aanpassingen waar nodig
  2. CLM helpt u bij het eenvoudig configureren van uw eigen loyaliteitsprogramma. U kan een onbeperkt aantal bedrijfsregels definiëren en die op elk moment aanpassen. Zo kan u reageren op zowel de marktbehoeften als op de veranderende voorkeuren van uw klant.

  3. 02 Omnichannel-betrokkenheid voor meer klanttevredenheid
  4. CLM triggert realtime-aanbiedingen en promoties voor alle kanalen waarop leden met het platform communiceren: e-mail, sms, POS, mobiele app, website, WhatsApp en Facebook Messenger. Wij zorgen dat u geen enkele interactie mist.

  5. 03 Klanten motiveren en gewenst gedrag belonen
  6. Via klassieke transactionele loyaliteit, maar ook het ter plaatse belonen van klanten voor hun gedrag en het stimuleren van activiteiten, genereren we positieve interacties met uw merk.

  7. 04 Marketingacties lanceren in een paar klikken
  8. U hoeft geen marketingexpert te zijn. Met Comarch Loyalty Management kan u de meest uitgebreide loyaliteitsprogramma's uitwerken dankzij de krachtige promotie-designtool. Systeemgebruikers kunnen alle regels testen. U kan bepaalde gebruikers rechten toekennen om deze regels te valideren en te activeren.

  9. 05 Strategische partnerships uitbouwen voor meer toegevoegde waarde
  10. CLM zorgt dat u snel en eenvoudig nieuwe partners kan integreren - en garandeert zo ook een aanzienlijke tijds- en kostenbesparing bij nieuwe integraties. Via een speciale module krijgen de partners een gecontextualiseerd gegevensoverzicht en kunnen ze autonoom bedrijfsactiviteiten uitvoeren.
  11. 06 Realtime-transacties en fraudepreventie
  12. Ons platform garandeert een verwerking in realtime van alle activiteiten van uw klant. Tegelijkertijd zal Machine Learning fraude automatisch herkennen en voorkomen.

  13. 07 Flexibiliteit, vandaag én morgen
  14. Implementeer een stand-alone of multipartnerprogramma. Organiseer tegelijkertijd meerdere loyaliteitsprogramma's in verschillende landen via één krachtig platform. Integreer eenvoudig tools van derden dankzij onze open API's.

Snelle set-up van uw programma, met aanpassingen waar nodig

CLM helpt u bij het eenvoudig configureren van uw eigen loyaliteitsprogramma. U kan een onbeperkt aantal bedrijfsregels definiëren en die op elk moment aanpassen. Zo kan u reageren op zowel de marktbehoeften als op de veranderende voorkeuren van uw klant.

Omnichannel-betrokkenheid voor meer klanttevredenheid

CLM triggert realtime-aanbiedingen en promoties voor alle kanalen waarop leden met het platform communiceren: e-mail, sms, POS, mobiele app, website, WhatsApp en Facebook Messenger. Wij zorgen dat u geen enkele interactie mist.

Klanten motiveren en gewenst gedrag belonen

Via klassieke transactionele loyaliteit, maar ook het ter plaatse belonen van klanten voor hun gedrag en het stimuleren van activiteiten, genereren we positieve interacties met uw merk.

Marketingacties lanceren in een paar klikken

U hoeft geen marketingexpert te zijn. Met Comarch Loyalty Management kan u de meest uitgebreide loyaliteitsprogramma's uitwerken dankzij de krachtige promotie-designtool. Systeemgebruikers kunnen alle regels testen. U kan bepaalde gebruikers rechten toekennen om deze regels te valideren en te activeren.

Strategische partnerships uitbouwen voor meer toegevoegde waarde

CLM zorgt dat u snel en eenvoudig nieuwe partners kan integreren - en garandeert zo ook een aanzienlijke tijds- en kostenbesparing bij nieuwe integraties. Via een speciale module krijgen de partners een gecontextualiseerd gegevensoverzicht en kunnen ze autonoom bedrijfsactiviteiten uitvoeren.

Realtime-transacties en fraudepreventie

Ons platform garandeert een verwerking in realtime van alle activiteiten van uw klant. Tegelijkertijd zal Machine Learning fraude automatisch herkennen en voorkomen.

Flexibiliteit, vandaag én morgen

Implementeer een stand-alone of multipartnerprogramma. Organiseer tegelijkertijd meerdere loyaliteitsprogramma's in verschillende landen via één krachtig platform. Integreer eenvoudig tools van derden dankzij onze open API's.

Loyalty goes mobile

Loyalty Goes Mobile

De populariteit van smartphones en het aantal gedownloade applicaties stijgen. Mobiele toestellen helpen bij het doen van alledaagse aankopen en beïnvloeden het koopgedrag van klanten. De voordelen van mobiele oplossingen worden eveneens op prijs gesteld door operatoren van loyaliteitsprogramma’s.

Als antwoord op huidige behoeften en markttrends ontwikkelde Comarch een nieuwe oplossing – Comarch Loyalty Management Mobile Application. Deze toepassing staat u toe uw loyaliteitsprogramma te verrijken, klanten te bereiken en hun gedrag overal en altijd te beïnvloeden met de meest innovatieve technologie, namelijk Beacon.

Ontdek meer

OP ZOEK NAAR MEER?

Comarch ontwikkelde enkele aanvullende modules waarmee u uw loyaliteitsprogramma naar een hoger niveau tilt:

Ze vertrouwen ons

  • BP Global
  • Mediamarkt
  • Heathrow Airport
  • Brussels Airlines
    Meer klanten

    Wenst u meer informatie? Heeft u raad nodig bij het kiezen van een product?

    Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.