Veranderende markttrends en snelle technologische vooruitgang zorgen voor nieuwe professionele kansen en uitdagingen. Daarnaast blijven de belangrijkste doelstellingen een continu groeiende verkoop en het bereiken van nieuwe klanten. In dat opzicht kan het aanbieden van echt waardevolle content mooie kansen creëren om te communiceren met je doelpubliek.
Een succesvol loyaliteitsprogramma is een erg waardevolle marketingtool voor bedrijven die een vlotte, gepersonaliseerde klantervaring willen garanderen op elk kanaal en voor elk contactpunt. Daarom kiezen vele bedrijven voor een geïntegreerde technologische oplossing waarmee ze efficiënt klantgegevens verzamelen, persoonlijke conversaties triggeren en relevante aanbiedingen en content leveren, volledig afgestemd op de unieke behoeften van elke klant.
Het Comarch Loyalty Management-systeem is een bewezen tool die meer dan honderd loyaliteitsprogramma's, in verschillende industrieën en op alle continenten, ondersteunt. Dit flexibele, uitgebreide platform ondersteunt elk type van loyaliteitsprogramma: van stand-alone tot multipartner, op basis van punten of kortingen, met of zonder beloningscatalogus, kortingsbonnen en vouchers, speciale aanbiedingen, badges en nog veel meer. Met geavanceerde segmentatie, rapportage, online en mobiele ledenportalen, biedt Comarch Loyalty Management bedrijven een tool waarmee ze alle loyaliteitsgerelateerde processen vanuit één applicatie kunnen beheren.