In de tweede helft van augustus opent Hudson’s Bay haar eerste winkel aan het Amsterdamse Rokin. Vanaf 19 september wordt de opening van Hudson’s Bay in Nederland gevierd. Hudson’s Bay Nederland koos daarbij Comarch als partner voor het ontwikkelen van een nieuw loyalty programma voor hun klanten. Comarch, een van de toonaangevende IT-leveranciers voor Loyalty, Customer Engagement en Smart Retail oplossingen, werd geselecteerd voor zijn sterke marketing expertise en uitgebreide bedrijfskennis in de retail alsook de aanwezigheid van het bedrijf in de Benelux.

Comarch implementeerde een loyalty management platform voor Hudson’s Bay Nederland en creëerde een op maat gemaakte mobiele applicatie. De lancering van het programma is gepland in augustus van dit jaar, samen met de opening van de winkels. De mobiele app - Hudson’s Bay Nederland - is sinds mei beschikbaar in de App Store en Google Play Store.

Comarch is verantwoordelijk voor het volledige loyalty platform van de Nederlandse tak van Hudson’s Bay Nederland. Het bedrijf doet beroep op een krachtige tool dat hen in staat stelt om een groot aantal nieuwe klanten te verwerven en om uiterst gepersonaliseerde communicatie en diensten te versturen en aan te bieden via verschillende kanalen (social media, mobiele app, online, ...). Dankzij Comarch kan Hudson’s Bay Nederland relevante informatie verzamelen over de voorkeuren van zijn klanten wat betreft merken, producten, medewerkers en communicatiekanalen. Zo kan het bedrijf zijn loyalty aanbiedingen steeds verder personaliseren.

“Het loyalty programma van Hudson’s Bay Nederland maakt gebruik van het Comarch Loyalty Management platform. Het is een systeem waarin diverse innovatieve technologieën & features geïntegreerd zijn om de klantbeleving te verrijken waaronder proximity marketing en location-based services, in-store beacons alsook real-time push notificaties via de mobiele app. De app werd specifiek ontworpen om het belangrijkste één-op-één communicatiekanaal te vormen tussen het merk, de winkels, de medewerkers en de klanten. Comarch zal ook specifieke tools ontwikkelen voor Hudson’s Bay Nederland, zoals een mobiele event kalender, zodat klanten mode events kunnen bijwonen of afspraken kunnen boeken bij hun favoriete verkoper of stylist. En zo staan er nog heel wat meer 'verrassingen' op het menu, maar die houden we nog even geheim tot de grote opening” zegt Joanna Gawęda, Loyalty Consulting Director bij Comarch.

Over Comarch

Comarch heeft meer dan twintig jaar ervaring in het ontwerpen, implementeren en integreren van geavanceerde IT-oplossingen en professionele diensten die bedrijven helpen bij het uitbouwen en beheren van loyalty programma's, het creëren van verrijkte klantervaringen en gepersonaliseerde interacties over verschillende communicatiekanalen heen, het automatiseren van marketingprocessen en, uiteindelijk, het verhogen van de bedrijfswinsten. Comarch heeft heel wat ervaring dankzij samenwerkingen met meer dan negentig klanten uit diverse sectoren zoals Carrefour, Crédit Suisse, Brussels Airlines, Heathrow Airport, Texaco en BP.

Ontdek alles over Comarch Loyalty Management & Marketing Services: https://www.comarch.com/trade-and-services/loyalty-marketing/

Over Hudson’s Bay

Over Hudson’s Bay Hudson’s Bay Company, opgericht in 1670, is het oudste bedrijf van Noord-Amerika. In Canada is Hudson’s Bay inmiddels uitgegroeid tot één van de meest prominente warenhuizen van het land, met warenhuizen op 90 locaties en de online winkel thebay.com. Voor het eerst sinds de start van Hudson’s Bay, vestigt het warenhuis zich buiten de landsgrenzen van Canada, met 10 nieuwe winkels in Nederland in 2017, en een online shopping omgeving op hudsonsbay.nl. Met een geheel eigen karakter en belevenis is het concept toegespitst op de Nederlandse markt. Hudson’s Bay staat voor kwaliteit, service en stijl. De warenhuizen bieden een assortiment van fashion, beauty, lifestyle & home, vormgegeven door exclusieve merken en populaire ontwerpers. Daarnaast biedt Hudson’s Bay haar gasten ook exclusieve food concepten. Hudson’s Bay is een onderdeel van het Hudson’s Bay Company merkenportfolio. http://www.hudsonsbay.nl