Comarch werd opgenomen in het rapport "Loyalty Management Markt op basis van Type Oplossing (Customer Loyalty, Employee Retention en Channel Loyalty), Deployment Model, Organisatiegrootte, Vertical en Regio – Globale Voorspellingen tegen 2020." Volgens het rapport zal de markt van Loyalty Management naar verwachting tot USD 1,4 miljard groeien in 2015 en tot USD 4,0 miljard in 2020, met een samengesteld jaarlijks groeipercentage van 23,2% in de prognoseperiode.

Comarch’s systeem werd geplaatst in het ecosysteem met als doel "het uitvinden van nieuwe robuuste en geavanceerde producten en oplossingen die Return on Investment (ROI)-scenario’s kunnen verwezenlijken." Onze Loyalty Management oplossing werd immers ook door een ander onderzoeksbureau erkend en Comarch werd gepositioneerd onder de topleveranciers en de belangrijkste loyaliteitsspelers.

Uit Markets and Markets’ rapport blijkt ook dat Noord-Amerika het grootste loyaliteitsmarktaandeel bezat in het jaar 2015. De frequente bezoeken van de consument aan verkooppunten stuurt ook de markt in Europa aan, maar de regio met de hoogste CAGR is Latijns-Amerika. Comarch is aanwezig op drie markten.

Markets and Markets is een wereldwijd marktonderzoek- en consultancybedrijf. Het is 's werelds nummer 2 op het gebied van jaarlijks gepubliceerde premium marktonderzoeken. Het bedrijf is een business intelligence partner voor Fortune 500-bedrijven over de hele wereld, en biedt multi-client rapporten, bedrijfsprofielen, databases en aangepaste diensten voor onderzoek.

Meer informatie over het rapport: http://www.marketsandmarkets.com/Market-Reports/loyalty-management-market-172873907.html 

Meer informatie over Comarch Loyalty Management & Marketing Solutions.