Comarch Data Exchange garandeert een volledige controle van alle gegevens die worden uitgewisseld in de toeleveringsketen met elk van uw business partners: van inkooporders en afleveringsbevestigingen tot ontvangstbewijzen voor goederen en facturen. De oplossing wordt volledig afgestemd op de zakelijke behoeften van uw bedrijf, afhankelijk van de technologische maturiteit en het volume van de documenten. Wij bieden een aantal functionaliteiten aan om de communicatie met uw zakelijke partners zo vlot mogelijk te laten verlopen. Zo bijvoorbeeld datavalidatie, datatransmissie, routing, conversie, tracking en rapportering.
Specifieke validatieregels voor correctere documenten. Dit wordt vaak toegepast bij facturen (incl. controle van het netto-/brutobedrag).
Gecodeerde overdracht van gegevens. Wij ondersteunen diverse communicatieprotocollen voor u en uw partners, zoals een online klant- of leveranciersportaal en klantspecifieke communicatievereisten (bv. SFTP, AS2, FTP/VPN en WebService).
De verzending van documenten naar verschillende entiteiten om het proces te versnellen. Zo kan de bestelling van een partner naar logistieke partners worden gestuurd (bv. zonder prijzen).
Het converteren van uw documentformaat naar een formaat dat geschikt is voor uw partners, en andersom. Er worden meerdere formaten ondersteund (bv. XML, EDIFACT, IDOC, TRADACOM, ODETTE en VDA). U krijgt eveneens hulp bij het opstellen van documentspecificaties.
Gebruiksvriendelijke webapplicatie waarmee u de huidige status van uw verwerkte documenten kunt raadplegen. Hierdoor kan er snel gereageerd worden in geval van incorrecte documenten of bij het verlies van documenten.
Gebruiksklare rapporten op basis van de uitgewisselde gegevens in EDI-netwerkdocumenten. Zo kan u bijvoorbeeld een vergelijking maken van het aantal bestelde en gefactureerde producten of van de EAN-codes op de factuur en de bestelling. Daarnaast is het mogelijk een verslag van het aantal abonnementen per e-mail op te vragen; en dit in eender welk formaat.
Comarch biedt reeds vele jaren on-boardingdiensten (ook on site) voor de elektronische communicatie tussen klanten en hun internationale partners.
Bij Comarch Service Desk handhaven we de hoogste kwaliteitsnormen, zodat we onze klanten uitgebreide en betrouwbare ondersteuning kunnen bieden.
Een gespecialiseerd team van Comarch-experts is verantwoordelijk voor het aanpassen en personaliseren van de software. Comarch wil zo goed mogelijk voldoen aan uw eisen en behoeften, door het project tijdig te implementeren en contact te houden met alle betrokkenen van het project.
Comarch biedt samen met zijn vertrouwde partners uitgebreide diensten aan voor het verwerken van papieren documenten, zoals de scanvoorbereiding, het scannen, indexeren en archiveren van originelen en de logistiek.
De Comarch-oplossing ondersteunt het beheer van klantrelaties en de communicatie binnen de organisatie.
Deze integratie wordt gebouwd op een gevestigde verbinding (bijvoorbeeld Comarch ERP of SAP) en gedefinieerde integratiemechanismen. Comarch ondersteunt de integratie van verschillende systemen binnen een bedrijf (bv. ERP, WMS, TMS, CRM, EDI en ECM).
Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.